torsdag 23. august 2012

Smaken av Jul! :)

Treningsøkten i går gikk faktisk utrolig bra. Mye bedre enn jeg hadde trodd.
Jeg var egentlig litt bekymra for hvordan kroppen skulle være etter søndagens konkurranse, men vet ikke helt hvorfor. For jeg har jo kun hatt alternative treningsøkter siden da, så jeg burde jo være fullt restituert.
Men det var vel nettopp derfor, jeg var kanskje redd for at jeg.... "hadde glemt" hvordan jeg skulle komme igang igjen med løpingen? Jeg vet ikke..
Det er vel antagelig derfor jeg er "redd" for å ta fri fra treningen de dagene jeg egentlig behøver fri også. For da er jeg redd for at jeg ikke skal "komme igang igjen"- at det skal bli for bedagelig og ikke trene (?)
Just some inner thoughts... :)

Men tilbake til yesterday:
Distanse- 11,58km
Tid- 1t (nøyaktig!)
Gj.fart- 5:13 min/km
Gj.puls- 162 (82%)

Mye mulig så har disse "fri fra løpingen"-dagene kungjort meg godt, for som sagt så både følte jeg at det var lettere å løpe, men også farten var mye raskere (enn jeg hadde trodd den ville være).
Jeg løp fra A til B igjen, fra "hjemmet" til svogeren igjen. For så å treffe mannen min der borte :)

Dagens frokost à 23.august:
With a twist of Cristmas! :)
Laget av havregryn, vaniljeproteinpulver, melk og julekrydder. M.M.Mmmm! Toppet med masse kanel og sukrin! Smakte seriøst godt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!