lørdag 11. august 2012

Ny treningsbukse

Da var morgenturen gått, lørdagsfrokosten inntatt, og vi er klare for å møte lørdagen og hva den har å by på.
Tenker vi tar en tur på et lokalt gartneri i dag, Wiig Gartneri.
De har liksom hatt åpent butikk-utsalg hele sommeren, og jeg har fremdeles ikke somlet meg til å ta turen bort(...). Der selger de visst alt slags; tomat, agurk, gulerøtter, blomlkål, brokkoli osv... I tillegg til blomster også. Så tror jeg må der en tur i dag, før de stenger for vinteren :)

Turen i går gikk fra A til B, fra Nærbø til Bryne. Har en sånn snil medhjelper som henter meg :) Så turen ble på 12,36 km. Ganske fornøyd med det :)

Jeg trodde at jeg skulle føle den energien i går liksom, siden jeg hadde hatt fri fra alt som heter trening dagen før. Men jeg tror ikke jeg fikk helt det da.. Kanskje kroppen ikke var restituert ferdig enda?

Jeg hadde også fått en ny trenings-tights i posten i går som jeg hadde bestilt. Nemlig en 2XU! Og jeg vet ikke helt, men jeg hadde jo liksom sett for meg at da skulle jeg merke en vesentlig forskjell på føttene mens jeg løp. Men kan ikke skryte på meg det akkurat. Kanskje fordi de andre (Pierre Robert-bukser) buksene jeg vanligvis bruker, også er så stramme rundt lårene, så jeg ikke merket noen forskjell?

Iallfall, her er treningsresultat  for 10.august, fredag
Distanse- 12,36
Tid-1 time, 5min
Gj.fart-5:18 min/km
Gj.puls-161


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!