torsdag 2. august 2012

Etter regn kommer solskinn! :)

Turen i går gikk mye bedre enn sist gang jeg var ute, heldigvis. Det var nok bare det at jeg hadde trent litt (for) mye bein-øvelser på søndagen. "Så vet vi det". Note to self: kutt ned på styrkeøvelser på beina :)

Jeg merker jeg har lettere for å prøve ut nye veier nå, enn da jeg var helt "fersk i gamet". Da var det liksom mye skumlere og ikke vite hvor langt det var på forhånd, for da kunne jeg jo heller ikke vite hvor langt jeg måtte løpe (!). Litt fornuftig også, siden jeg da jo heller ikke kjente mine egne (løpe)begrensninger enda.
Men nå syns jeg egentlig det er best og "ikke vite". Heller bare løpe, og så ser jeg etterpå hvor langt det var. På en måte kan du vel si at det psyker meg litt ut, å vite at så og så langt jeg løpe, for så lang er ruta.... :)

Treningsresultat 01.08.2012:
Distanse-10,51 km
Tid-58 min
Gj.fart-5:30 min/km
Gj.puls-158

Det er rart det der, at selv om klokka viser nokså omtrent den samme gj.fart hver gang (på rolige langturer), så føles det ikke likt hver gang... Men det er vel bare fordi kroppen/formen ikke er "lik" hver dag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!