lørdag 18. august 2012

Høsten kommer snikende...

Fredag er og forblir den mest slitsomme dagen for meg. Spesielt mtp. treningen.
Det er vel fordi da har jeg jobbet (og trent hardt) hele uken, og kroppen er sliten. Til tross for hviledag på torsdag, noe jeg finner litt merkelig, for det tilsier vel egentlig at jeg burde være mer opplagt "dagen derpå"?

Ikke for det altså, gårsdagens Treningsresultater sier jo at jeg har løpt (en hel del) raskere enn jeg hadde trodd, i forhold til hvordan dagsformen føltes. Så det har nok litt å si det med fri-dager.
Ganske rart igrunnen, for jeg følte meg ikke på langt nær så "i form" som resultatet viste! Jaja, den kroppen den kroppen. Den er jammen meg ikke lett å forstå seg på sometimes... :)

Distanse- 11,02km
Tid- 57,43 min
Gj.fart- 5:13min/km (ofte viste klokka rundt 5 blank, eller litt under!)
Gj.puls- 159

Her er et bilde fra den faste lørdags ruten jeg går :


Må vi snart innse at høsten er her, eller?
Rognebær



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!