tirsdag 28. august 2012

Moodboards

Her kommer endelig et nytt Treningsresultat. Denne gangen er det for mandagens økt, som foregikk i Njåskogen. En veldig fin sko/turområde, som egner seg perfekt til (harde) løpeøkter.

Som tegningen av kartet viser, så løp jeg to runder; en "hel", og en litt mindre. Til sammen ble det 8,23km.
Jeg brukte 44min på hele turen, og gj.farten lå på 5:24.
Det var faktisk veldig varierende med farten da jeg løp, alt fra veldig raskt på strake/nedover bakker, til mer sent på de verste oppoverbakkene.
Kort sagt veldig varierende terreng, med veldig varierende puls også. Gj.pulsen var på 163, men jeg merket at jeg ble veldig anpusten i store deler av løypa. Muligens det har noe med gårsdagens økt å gjøre også.

Egentlig så trodde jeg at det var hele grunnen til at jeg følte meg sliten på hele turen i går. Men da jeg så resultatet på klokken da jeg var ferdig, så er jeg nokså sikker på at det mest sannsynlig bare utgjør 50% av grunnen. For jeg har nok løpt godt i bakkene også, så det "slo ut på formen" dèt også tror jeg.


Tempo- og Maksimaltrening
Denne treningen økte din anaerobe toleranse. Den forbedret ditt maksimale oksygenopptak (VO2max), hastighet, effektivitet og ytelse. Denne treningsintensiteten anbefales for relativt korte øvelser. Det er viktig å varme opp før og kjøle ned etter treningsøkten.


Legg spesielt merke til ordet Maksimaltrening! ;)
Men nå blir det nok bare ett par rolige treningsturer ut uken, før lørdagens event. Så får det bare briste eller bære (forhåpentligvis bære)!

På skolen er vi ferdig med den første offisielle oppgaven for skoleåret, nemlig moodboards. Hvor vi skulle sette sammen mange bilder, for hvilken stype stil vi ville beskrive oss selv som. Altså hva som var typisk oss selv.
Vel, siden jeg ikke har noen stil akkurat nå, så ble det heller mer det som jeg vil ha etterhvert som jeg tok utgangspunkt i. Så får vi se.


Leftovers bilder, limt inn i "idèboken" vi har fått utdelt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!