mandag 8. desember 2014

Trening uke.49

Ajajaj, dere? Nå er det snart jul jo! Vi er allerede i uke 50, og det er nesten bare to uker igjen til jul!... Og jeg som ikke har fått gjort "noen ting" enda, for å forberede julen. Jaja, det blir vel jul i år óg, selv om det fortsatt gjenstår mye til selve dagen :)

Mandag: treningsfri (Oslotur)
Tirsdag: bursdagsløpetur (Fredrikstadmarka + 4runder) - 7,7km
Onsdag: spinning - 50min
Torsdag: treningsfri (Sverigetur)
Fredag: styrketrening på Fresh
Lørdag: intervall på mølla; 2-3-4-4-3-2 + 10min - 40min totalt
Søndag: spinning - 45min

Da jeg gikk hjem fra treningsenteret på lørdagskvelden sist uke, stoppet jeg litt opp og tok noen bilder. Jeg var ikke sikker på om det var tåka som laget rim på trærne og i gresset, eller om det faktisk var snø som lå der så kvitt og pent. 
Ihvertfall, så var det et veldig nydelig syn for oss som var så heldige å få sett det, så derfor måtte jeg bare knipse noen bilder som jeg kunne vise dere andre - og "sende hjem" :)

snø eller rim?

"over ælva"
Nesten som "et eventyr i vinterland"

eller som tatt ut fra filmen "Narnia"
Domkirken som er dekket av plast, fremdeles


vakkert, ikke sant?

4 kommentarer:

  1. Så mange nydelige bilder ! Ja det ER flott med snø/rim på trærne !
    Du burde vurdere å lage en fin fotobok av alle de flotte bildene du har knipset i løpet av året ! !

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Ja, er det ikke vel? :D
      Tja, kanskje jeg burde gjøre det, lage meg en egen fotobok? :)

      Slett
  2. Så nydelige bilder du tar - helt herlige! :) stemning...

    SvarSlett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!