fredag 5. desember 2014

Uke. 13 på gullsmedskole - lodding

Denne uken på Plusskolen har vi startet med det som jeg har gruet meg allermest til; lodding.
Vi har jo loddet litt sånn småting tidligere i år, og da har jeg ikke fått det så veldig godt til. Så da hovedoppgaven denne gangen var lodding, så merket jeg at jeg ikke så så veldig frem til denne oppgaven; lage et øskenarmbånd som skal loddes sammen





Det har nå blitt loddet endel øsken i løpet av uken og jeg føler at jeg har litt bedre kontroll over loddingen i dag (fredag) enn hva jeg følte at jeg hadde da vi startet på mandag.
Så da er det vel kanskje noe sant i det de sier, at øving gjør mester (eller ihvertfall en litt bedre gullsmed)?

Denne helgen er jeg alene hjemme (eller kanskje det er mer "borte"?), siden mannen har reist hjem til Stavanger for å være med jobben sin på julebord. Så denne helgen tror jeg jammen meg at jeg skal bruke til å høre på julemusikk og pakke inn noen julegaver! Høy kosefaktor med andre ord, hihi...

God helg fra meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!