onsdag 3. desember 2014

Bursdagspresanger

I går ble jeg ett år eldre i følge kalenderen (egentlig så blir jeg bare yngre og yngre), og jeg var så heldig å få to fantastiske gaver; den nye Polar-pulsklokken M400 (siden den jeg har nå bare fungerer når den føler for å fungere selv...) óg jeg fikk vite at jeg hadde solgt for et fire-sifret (!) tall på julemarkedet i helgen, gange to! Dét kaller jeg for en fantastisk gave å få på bursdagen sin det! 

Min nye baby, klar for mange løpeturer sammen!

Så da måtte jeg jo såklart skryte litt av meg selv her da vettu; at jeg har fått solgt en del av smykkene mine på julemarkedet.
Samtidig som at det da kanskje er en mulighet for at jeg ikke har inne akkurat det du ønsker å handle inne i nettbutikken min, men at jeg da isåfall gir en beskjed om det -og lager nytt så fort jeg klarer! :)

Her ser dere litt bilder av markedsvarene våre, og mine smykker i midten;

Bare mine varer kan dere se litt bedre her;

Men noen av dem ligger som sagt ikke i butikken min enda, men vil bli lagt inn så fort jeg har anledning og tid til å ta noen fine bilder av dem. Men hvis dere ser noe dere kunne tenke dere her, og det ikke ligger i nettbutikken, så er det bare å si ifra og så ordner vi det :)


2 kommentarer:

  1. WOW, det må jeg si...du har solgt for et firesifret-tall, skjønner at det er en god følelse.

    Har selv fått en bra pulsklokke på jobben, men gidder ikke bruke den, mye mas med pulsbeltet, føler jeg kjenner kroppen min osv. Ser ut til at pulsklokka du har fått har "innebygd pulsbelte". Er det mye dill - dall å stille inn klokka i forkant av økta da? Ser for meg at det kunne ha vært greit å styre intensiteten innimellom om det var enkelt og ikke så mye fuzz som med det oftest er med det uregjerlige pulsbeltet. Line

    SvarSlett
    Svar
    1. Jaaa! Dét var gøy! :)
      Det hjalp litt på julegavehandlingskontoen kan du si, hihi... ;)

      Så kult at du har fått klokke på jobben din da, kanskje ikke så rart siden du har den jobben som du har- hvor du antageligvis kan få god bruk for slike "verktøy" i jobbsammenheng ;)
      Men samtidig så skjønner jeg jo godt at du ikke ville bruke den, jeg kjenner meg nok litt igjen i det at jeg ikke burde henge meg så mye opp i det med å hele tiden se på den og hva den "forteller meg". Eller, egentlig så har jeg den nok mest bare for å vite hvor langt jeg har løpt, og så er det jo greit å bare "se på" hvordan pulsen ligger an, mens jeg løper. Jeg bruker sjelden det til "å bli bedre", hvis du skjønner ;)

      Btw så er det ikke innebygd pulsbelte i den klokken, men innebygd gps er det derimot og dét er bra syns jeg, siden den forrige jeg hadde måtte jeg ha en ekstra dings på armen mens jeg løp, og den var ikke så stabil heller, så det var virkelig på tide med en ny! :)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!