fredag 12. oktober 2012

Trygt plassert på norsk jord igjen

Da var vi trygt plassert på norsk jord igjen. Tenkte bare jeg ville si ifra at jeg lever og er i god behold. For de som måtte bekymre seg for dét.
Har tatt sånn ca. tusen bilder fra turen. Så i morgen (eller søndag?) skal jeg sette meg ned og kikke gjennom alle sammen, og så vil jeg dele noen av dem med dere. For å vise dere litt av alt (!) vi har opplevd disse få dagene vi har vært på ferie :)

Nå skal jeg ta turen bort til mitt "gamle" treningssenter som er gjennopplivet igjen! Endelig. Med nye eiere - nå heter det Sport4You. Håper dette funker fint, og at det kan bli mye (positiv) trening der fremover! Må bare registrere oss først :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!