lørdag 8. september 2012

Treningsdate

Da er det bestemt. Jeg startet i dag, i veslemøyløpet! Så nå er det bare å lade litt opp til senere i dag (starten går kl.14.00). Brødskiver med egg til frokost, og senere blir det vel noe havregrøt kan jeg tenke meg. Det har visst også sklidd ned en liten sjokolade.
Ja, jeg sa at det var en liten sjokolade ;)
Hehe, det er jo egentlig bare fordeler ved å løpe, for da du jo spise mer, slik at du har energi til å løpe. Og siden jeg er veeldig glad i mat, så passer det jo meg ypperlig! I tillegg til alle helsemessige fordeler en får ved å løpe også, selfølgelig :)

I går testet jeg ut Nærbø sitt o´store treningssenter; Jæren Sportssenter, sammen med lillesøsteren min. En aldri så liten "sister-date". Det var koselig, siden vi treffes så sjelden.
Det er ganske rart det der, for selv om vi bor nesten 200m fra hverandre(!), så er det sjelden vi (jeg) får kabalen til å gå opp i hverdagen, til å treffe familen. Ihvertfall er det sånn for meg...

Anyways... 50kr måtte jeg betale. For å få en prøvetime! Det har jeg ikke måttet ved noen av de andre sentrene jeg har prøvd. Og så ville det koste meg 150,- hvis jeg ønsket å ta flere enkelt timer ved det senteret.
Altså, jeg vet ikke jeg.. Såå fint og flott var det nå ikke. Ikke syns jeg de var særlig imøtekommende heller i resepsjonen (hvis det nå kan kalles en resepsjon de hadde ved inngangen). Hun som liksom skulle være på "jobb", satt mer i sofaen ved siden av og snakket med det som sikkert var en veninne.
Jeg mener, hallo? Burde hun ikke ihvertfall stått klar da jeg var ferdig å trene, for iallfall å prøve og få meg til å bli medlem? Jaja, det har kanskje nok medlemmer føler de.
I tillegg til at jeg synes de har noen helt tåpelige åpningstider; Noen av dagene stenger de midt på dagen, og i helgene er det kun åpent noen få timer hver dag.
Nei, takke seg til døgn-åpne senter, med eget adgangskort, altså! (Beklager at det blir litt mye negativt akkurat i dette innlegget. Jeg er bare  "litt mindre fornøyd" med sånn situasjonen er for øyeblikket mtp. treningssenter. Eller, i mangel på det rettere sagt..)
Så jeg tror ikke jeg melder meg inn dér som medlem akkurat. *Håper gamle-gymmen åpner igjen snart...*

Selv om det tross alt hadde vært det beste (ihvertfall økonomisk) å trene på Nærbø, så slipper jeg all kjøringen frem og tilbake. Pluss at da sparer jeg også mye tid på "å komme seg til og fra-trening".
Men så har vi jo også snakket om å flytte innover til byen, så da er det vel like greit at jeg ikke binder meg opp til noe for ett helt år, her i lokalmiljøet...

Her får dere noe dere ikke har sett før, nemlig Guro på treningssenter! Det kan vel sies at er et svært sjelden syn, dere som til nå bare har sett "løpe-Guro" :)

Full konsentrasjon!


Lillesøster trener rygg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!