lørdag 29. september 2012

Panduro feirer 50års jubileum!

Heihei, her var jeg igjen! :)
Ville bare titte innom en tur, før jeg begir meg videre ut på trening. Styrketrening i dag, på Arena på Klepp. Jeg er nå kommet til det stadiet hvor jeg dessverre må betale(...) for hver enkelttime, og dér er ikke noe gøy (fattig student, you know).
Så siden det i tillegg er lørdag i dag, så må jeg nesten bare ta det senteret som holder lengst åpent på lørdager. Og det er Arena. Heldigvis så liker jeg meg veldig godt der, da. Så er det jo litt trøst i dét :)

Men, det var ikke for å klage om mine problemer jeg skriver nå. Det var mer for å tipse dere om en ting; "Panduro"- en hobbybutikk for både store og små!
Sjekk alle markeringene mine da! ;)

Vi var i Stavanger i dag, for jeg måtte bare ha noen ting der, akkurat i dag. De feirer nemlig 50års jubileum i år, og gir derfor 25% rabatt på hele butikken! Altså, ikke hele butikken til 25% da, men det som er inni!
Og der fant jo såklart jeg noe fint (eller, mye da)! :)


Så det tenkte jeg å dele med dere da. Og for de av dere som dessverre ikke har en fysisk butikk å handle i, men som fremdeles ønsker å gjøre noen gode (f.eks. jule-)kupp, så har de også en nett-butikk dere kan kikke på. Der har de utroolig mye gøy, synes ihvertfall jeg!

De har veldig stort utvalg i ... all slag hobby-sysler du måtte ønske å drive med. Og de har ferdige "hobby-kit" til barn, og voksne. Som f.eks. jule-pynt-pakker.



(Tilbudene gjelder til og med i morgen, hvis det kunne være av interesse for noen)

Og så fant jeg noe fint på HM, på salg. Og salg kan vi jo ikke se bort fra, særlig ikke når det er snakk om slike nødvendige ting, som neglelakker! :)

Passer jo fint med disse til høsten?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!