onsdag 26. september 2012

Opp-psyking på gang!...

Hei igjen, og tusen takk for alle de koselige kommentarene deres i det siste, og ikke minst takk for alle rådene dere har gitt meg ang. min lille "depresjon" i sist innlegg. Jeg setter veldig stor pris på alle tips og råd jeg får, og de tas alle med videre i min "løpekarriere". Just so you know :)

Siden siste innlegg har jeg ikke hatt noen løping på programmet. Det blir vel en (intervall?...)tur i dag, kan jeg tenke meg. Senere. Kanskje. Må bare psyke meg opp litt først. Og hvile. Jeg har hørt at det er viktig å få nok hvile :)

Men, altså. Siden mandag har jeg (faktisk igjen) vært på CrossFit, og gjennomført en styrkeøkt der. Det var senest i går fakisk. Tror jeg seriøst (!?) vurderer å melde meg inn der altså. Ser ikke ut som jeg finner noe bedre sted akkurat. Her på Jæren.

Og så har vi vært på husvisninger. Hele 2 faktisk. Jeg har sikkert tidligere nevnt at vi ønsker å forflytte oss lenger inn mot byen (Stavanger). Siden begge har "vårt daglige arbeid" innover, vil det også gjøre begges reisetider kortere. Derfor må altså husvisninger til. Selv om det egentlig aldri "passer" for mitt vedkommende, siden jeg alltid må trene (hm, treningsavhengig sier du?)

Og med det samme vi er inne i denne "hva jeg har gjort siden sist"-fasen, så kan jeg jo også fortelle at mandagen gikk med til mer inne-hobby, nemlig perling.
Samt en "kjæreste-tur" med mannen (powerwalk/gåtur). Jeg blir alltid så glad når han vil være med på slike ting, for da får vært mer sammen også. Litt kjæreste-tid er aldri feil, eller hva? Kvalitetstid <3



Så altså, i dag... Jeg vet ikke helt om jeg burde skryte om det før jeg faktisk har gjort det. Men jeg tror at jeg, faktisk, har bestemt meg for intervaller i dag.
Mest sannsynlig bakke-intervall, siden det er lettere å utføre utendørs (når man ikke har tilgang til tredemølle innendørs).
Jeg har liksom "forberedt" meg, psykisk, hele dagen på dette. Sånn "litt tanker nå, og litt tanker da".
Så satser (håper) jeg at jeg er like sterk overfor meg selv, om noen timer, til faktisk å gjennomføre disse planene! Det er kanskje nettopp dette som skal til óg? Litt variasjon i løpeturene mine, så ikke alle er identiske i fart o.l. For da går jeg heller ikke så fort lei? Sikkert....

jeg nesten gjøre dette, kun for å kunne skryte om dette på bloggen etterpå!
Jaja, ønsk meg lykke til dere?

2 kommentarer:

  1. Åååååååå det rosa va galfint! <3 Send melding om kor møke det koste, og kontonr, så kan du ta det med i mårå?? :D

    SvarSlett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!