fredag 21. september 2012

Høstvær i Stavanger, på sitt beste!

Sjekk Stavanger-været i dag da!

Tok disse bilden da jeg gikk hjem fra skolen i dag

Slik har været vært her i hele dag! Deilig, deilig høstvær. Dét liker jeg å løpe i. Skulle ønske hver dag var slik, da hadde det jo ikke vært så aller verst med høsten, eller hva? 

Dagen i dag har jeg gjort alt av det jeg ikke pleier å gjøre på dagene.. Ikke trent, og spist mye mat. Av den enkle grunn at jeg lader opp til nok et løp i morgen. Nemlig "Landsbyløpet", som finner sted i Randaberg. (Eller heter det kanskje?). 

Et løp som er 21km langt, kalt "Den halve grønne" (hihi...). Eller for de som ønsker å løpe 10km, heter det "Den grønne milå". Eller stafett-løp. Jeg tror det blir et løp som kommer til å foreløpe (hehe...) i fine omgivelser, fordi jeg har fått et inntrykk av at Randaberg er et fint og koselig sted, med flotte naturstier. Så det gjenstår jo å se da, om jeg har rett i dét. Jeg velger ihvertfall å tro at så lenge jeg løper i "gøye omgivelser", så blir løpingene med én gang mye morsommere å gjennomføre :)

Så dagen i dag har som sagt gått med til å restituere meg, og fylle opp lagrene. I den grad det er nødvendig til et 21km langt løp. Eller foressten, jeg tror faktisk at jeg har behov for det, siden jeg ikke akkurat overspiser resten av uken (utenom lørdagen da...). Så satser jeg på, eller håper ihvertfall, at det skal gå rette veien i morgen. Med omtrent samme tid som sist, om ikke bedre. Og at været holder seg like fint som i dag, med sol og nesten vindstille. 
De har visst meldt fint, men vi vet jo alle at Yr.no ikke er det mest pålitelige stedet å stole på!...

Og så må jeg jo huske på å ønske alle som skal delta i Oslo Maraton i morgen; masse lykke til i morgen! Håper dere kommer inn på de tidene dere har satt dere, og at dere får en fantastisk opplevelse. 
Skulle selfølgelig ønske at jeg også skulle vært med der, men det er ikke alltid vi kan få med oss alt vi vil heller. Kanskje neste år? :)

Når beina må hvile, er det ingen grunn til ikke å sitte og hørre på verdens beste musikk (julesanger), og drive med litt håndarbeids-sysling <3 




Beklager å si det, men julen nærmer seg stadig! :)










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!