tirsdag 11. september 2012

Gamlebyen i Stavanger

I går var det styrketrening som stod på timeplanen. Og siden vi "tilfeldigvis"var i Stavanger-området, så ble det et senter inne i byen denne gangen. Valget falt på "24-7 Treningssenter", på Mariero.

Et relativt fint (og nytt) senter som er døgnåpent, for de som betaler ekstra for dét(...)
Veldig bra utstyr, for de hadde samme type maskiner og vekter som de har på "gamle gymmet", så akkurat på dét punktet kan jeg ikke klage :)
Det jeg derimot har å si på senteret, er at jeg måtte betale 150,- for en prøvetime(!). Som jeg ville få refundert hvis jeg meldte meg inn. 
Tror ikke jeg kommer til å gå for dette senteret (heller), for det kostet så mye som 499,- i måneden hvis jeg ønsket å trene på kveldstid, og det syns jeg var litt mye, til liksom og skulle være ett ubemannet senter.

Tilslutt får dere noen bilder fra "Gamlebyen" i Stavanger, noen utrolig koselige gater å gå i!



Cruise-båter i havnen








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!