søndag 16. september 2012

Finklær

Heihei, og riktig god søndag! 
Jeg glemte å vise dere bildene jeg tok til fredagens selskap, of myself! Bare for å bevise at jeg faktisk har begynt å gå med litt finere klær også, av og til :)



Og så må jeg vise dere gårsdagens fangst etter handleturen i Stavanger i går. De har nemlig en egen perlebutikk der, som jeg har vært i en gang tidligere, og som jeg nå følte det var på sin plass å "besøke" igjen! Var nødt til å gå til innkjøp av noe mer utstyr til perlelagingen, så da passet det jo fint å gjøre det der

 Nye sko må man av og til ha, særlig når en ikke har så mange "vanlige" hverdags-sko, utenom sånn ca. tusen par med joggesko(hehe...). Syntes disse var veldig fine da :)


Hehe, prøv og gjett én gang, om hvor vi har tenkt å reise på høstferie hen? 


Og så tilslutt, turen i dag (som forøvrig var like slitsom som alle de andre turene denne uken) ble en relativt lang tur på 13,8km. Jeg ble kjørt til Bryne (Rema på Håland), og så løp jeg hjem om Fosse og Garborg-svingene/Risa. Resultatet ble seende slik ut:

  • Distanse: 13,8km
  • Tid: 1t, 15min
  • Gj.fart: 5:24min/km
  • Gj.puls: 163
Mye vind ute fremdeles, heldigvis slapp jeg unna regnet da. Sikkert fordi jeg hadde kledd meg så godt.
Nå er det nesten så jeg begynner å føle at det ikke er noe gøy å løpe lenger. For jeg har begynt å grue meg til å løpe i regn og vind. Og da er jo litt av vitsen borte, hvis jeg ikke har noe glede av det, eller hva?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!