torsdag 16. august 2012

Vaskedag...

Vel, da har restitusjonsdagen offisielt blitt vaskedag.
Vet ikke helt om det er smart av meg, mtp. at den såkalte fridagen (det ligger vel litt i ordet; "fri") så venter husvask på meg når jeg kommer hjem fra jobb...Menmen, nå passet det  vel egentlig fint slik. (Mest fordi at da får jeg ikke helt "fri", så kroppen får brukt noen kalorier allikevel!) 
Så det er vel hovedsaklig dèt jeg har gjort i dag. Blah...

Jaja, over til noe mer gøy! Nemlig Treningsresultat 15.08.2012 .
I går løp jeg litt lenger enn til Bryne, nærmere bestemt til Kåsen (det kan vel egentlig ikke kalles "tettsted" engang, så jeg forteller ikke mer om "det stedet" ;)

Nok en gang, fra A til B, bare enda en ny vei som måtte prøves ut. Denne gangen den korteste veien til Bryne. De andre gangene har egentlig vært noen slags omveier. Anyway...
Jeg tror det har gjort godt for motivasjonen min, å få løpt noen nye veier og se litt nye steder der jeg løper. For jeg kjenner at jeg har hatt en mye bedre form den siste uka, og det har ikke vært så tungt "for hodet" heller. Så folkens: VARIER treningen, og treningsformen. Det er minst like viktig for psyken, hvis du skal opprettholde treningen din over tid (noe du selfølgelig har tenkt til, ikke sant?), som det er for at du skal unngå belastningskader pga. samme type trening hele tiden... :)

Så, sol og varmt. Med vinden i ryggen stort sett hele turen, endte resultatet slik:


  • Distanse- 11,46 km (altså noe kortere faktisk, enn de to andre turene til Bryne)
  • Tid- 1t, 1min
  • Gj. fart- 5:24 min/km (er virkelig i slaget denne uken! Håper det holder seg)
  • Gj.puls- 160

Og se! Meg, ute, i singlett! Dèt er faktisk noe jeg aldri hadde trodd skulle skje ever! Men det trodde jeg jo heller ikke om trange tights, ute blant folk heller, for noen år siden. Ei heller jogging!
Hehe, så jeg har visst fått noe mer selvtillit med årene (kanskje det er pga. treningen?) :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!