lørdag 18. august 2012

Saucony ProGrid Mirage 2

I morgen skal jeg visst delta på et løp; Vindpark-løpet på Jæren. Det har vært arrangert en gang tidligere, men det er første gang for meg. Det skal visstnok løpes 4 runder à 2,25km, så det tilsammen blir 9km. Mellom vindmøllene som er satt opp der(!).

Og mens de mer "rutinerte" løperne, med en hel del mer konkurranse-erfaring enn meg, stadig har et tilbakevennende dilemma, nemlig hvilke sko de skal velge. Så har jeg ett enkelt valg der, nemlig mine lettvekter sko; Saucony ProGrid Mirage 2. De er visst ment for å være noen gode lettvekts sko for de med overpronasjon i føttene. Noe jeg da har. Samtidig som selgeren på Løplabbet mente de også var veldig godt dempet i sålen. Så da er vel alt iorden da? ;)

Disse har jeg altså tenkt at skal "lede meg til seier" i morgen! Hehe, nei da....
Men før morgendagen kommer, så må jeg visst ut på leting etter et treningssenter, for å få en såkallt "prøvetime". Der jeg trener nå har senteret nemlig blitt slått konkurs, bare sånn helt ut av det blå! Og dermed er det også da stengt for trening...
Så nå mangler jeg nå et sted å trene, og må "låne" noen timer på forskjellige senter først, før jeg finner ut av hvordan jeg skal gjøre ting fremover. Wish me luck?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!