fredag 24. august 2012

Surre-hode...

Jeg føler vel egentlig at jeg har vært litt fraværende i innleggene de siste dagene. Hvis det stemmer, så beklager jeg den evt. manglende entusiasmen for øyeblikket.
Det er ikke fordi jeg mangler motivasjon for å trene, det er mer dèt at jeg har hatt litt andre tanker i mitt lille hode for tiden. Nemlig det faktum at jeg har startet på en ny skole/utdanning!
Så da har jeg liksom ikke hatt tid til å tenke ut "smarte" ting å komme med her inne. Jeg føler vel egentlig at jeg bare har gått rundt i en slags tåke siden onsdag...
Kan jo fortelle mer litt senere. Men tenkte bare jeg skulle vise dere at jeg faktisk har (noen få) vanlige klær også som jeg går med. Eller, det vil si, at jeg har vel forsåvidt ikke så mange "vanlige klær". Men jeg må  jo nesten begynne å gå i litt mer "casual" nå, hvis jeg skal gå på skole og være med de "normale folka" (som ikke trener).
Så da får dèt være et prosjekt jeg må jobbe med i de neste ukene. Eller kanskje mer måneder og år (!..). Hjelp tas imot med stor takk! :)

I går begynte vi sent, så da hadde jeg god tid til å trene før jeg måtte rekke toget.
Men, siden gymmet mitt ikke fungerer enda(!), så ble det bare en Powerwalk i stedet (til tross for at det egentlig var treningsfri i går).

Som sagt, tror jeg skal oppdatere dere litt mer i helgen en gang, når jeg bare får surra meg litt tilbake til "normalen" igjen. Hvis det noen gang skjer.
Akkurat nå sitter jeg egentlig bare og taster litt på data'n, uten at jeg helt er klar over hva jeg skriver. Så beklager hvis det bare ble surr dette her, men jeg er litt surrete nå ;)

6 kommentarer:

  1. jeg føler ikke at du har vært uengasjert i innleggene dine men derimot forstår jeg nøyaktig hva du mener og hvordan du selv føler det! Jeg er i akkurat samme situasjon selv med mange tanker rundt jobb for tiden. Jeg tror det kan være like greit å ha litt ulike perioder med litt ulikt fokus på ting.... bloggen krever at vi som skriver er engasjerte og når andre ting krever sitt så synker engasjementet, ikke for at vi vil det men rett og slett fordi vi ikke klarer å sjonglere med absolutt ALT hele tiden.... Synes forøvrig at du så veldig fin ut på bildet jeg da!! ;-)

    SvarSlett
  2. Åå, tusen takk for den koselige tilbakemeldingen din :) Det hjalp en hel del på "humøret" :)
    Så godt å få høre fra andre, mer erfarne, innen dette, at det ikke er uvanlig å ha slike dager av og til.
    Håper du finner ut av alle tankene dine rundt det du strever med for tiden. Og takk skal du ha for den fine kommentaren din ang. bildet :)

    SvarSlett
  3. Alltid spennende med ny skole da! Skjønner jo at bloggingen kommer i andre rekke da, det gjør den for meg og nå (som du sikkert har merket på innleggsfrekvensen). Jeg er også skikkelig surrehode for tiden, har ALT for mye å gjøre! Så da blir det bare rot:) Håper du nyter de spennende dagene! Hva skal du studere forresten? Så fint bilde av deg, alltid gøy å se de man alltid ser i treningsklær i vanlige klær, tihi:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, det var jo hyggelig å høre :) Litt uvant også, å se de man alltid ser i treningsklær, gå i "vanlige" klær. Det føles uvant også, det og ikke gå i treningsklær. Så det er noe jeg gradvis må venne meg til kjenner jeg. Sakte men sikkert gå over til mer "fine" klær, i forhold til de jeg jobbet i tidligere, som pølsemaker :p

      Jeg har begynt på vgs igjen(...) av alle ting. Hehe, nå hørtes det kanskje ut som at jeg "studerer" på høyere nivå, men det er nok "bare" vg2 Design og tekstil :)
      Men, det er rart nok det for meg, som har jobbet i mange år og tjent egne penger. For så å gå et helt år uten!... :)

      Men regner med at jeg snart er "back on track"! Må bare komme litt inn i ting først :)

      Slett
    2. Oj, du tar en helomvendig da, fra pølsemaker til design og teksil:) Uansett, lykke til med nye fag og nye utfordringer:)

      Slett
  4. hehe, ja det er nettopp dèt; en hel omvending!
    Takk for lykkeønskningene, og lykke til til deg også med skolen (og maratonet som snart kommer) :)

    SvarSlett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!