fredag 10. august 2012

Rollerblades!

Sånn egentlig så har jeg vel igrunnen fått "sko-kjøpe-forbud" fremover en stund nå. "Noen" mener nemlig at jeg har nok sko nå for en stund  (kanskje "noen" har litt rett i det også...). Så derfor har jeg kjøpt meg nye rollerblades i stedet! Lurt, ikke sant vel? :) 

Det er noe jeg forsåvidt har tenkt lenge på å anskaffe meg, siden jeg tror det er en grei (og effektiv) alternativ  treningsform, de dagene jeg ikke skal løpe. Eller trene styrke. Så derfor, rulleskøyter! :) 

Åh... bringer meg tilbake minner om "old times". Når vi var små og gikk på skøyter, med; knebeskyttere, albuebeskyttere, håndbeskyttere, og hjelm (selfølgelig)! Hehe, det var liksom bare hvor vi ikke hadde beskyttet oss på kroppen! ;) 

Så altså, da vi var på G-Max i går (på fridagen min!), for å få fatt i det kjempegode tilbudet de har nå på 2XU-bukser(noe de selfølgelig var utsolgt for i min str, typisk...), så fant jeg disse på salg; 499,- Synes ikke det var så allerverst? Ikke at jeg har verken peiling på hvor "gode" de er, eller prisnivå på slike ting... Jeg bare prøvde dem, og kjøpte dem! 
Valget stod mellom disse, og noen hvite og rosa. Og, rosa-crazy som jeg er, så vurderte jeg selfølgelig å kjøpe de andre(hehe).... Meen, gull er jo også... ehh? best? Så da falt det på disse :


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!