mandag 18. mai 2015

Trening uke.20

Gratulerer med vel overstått dag i går! Håper alle sammen har hatt en fin feiring og spist masse pølser, is og kaker :)
Jeg avsluttet nasjonaldagen i går med en løpetur langs Glomma - og jeg løp (subbet i motvinden) til Rolvsøy gml. Kirke, der ble jeg hentet opp av Geir. Jeg er så heldig som har han til å hente meg rundt forbi og overalt! :)

På tirsdag løp jeg også en tur langs Glommastien, men da svingte jeg av litt før jeg pleier (enn hvis jeg skal helt til kirka) og inn mot Rolvsøy og handels-området der. Så ble jeg plukket opp av Geir på XXL. 
Ikke såå fint vær - mer regn egentlig

På onsdagen syklet jeg tur alene på terrengsykkelen. Hovedfokuset for turen var bare å nyte finværet som var den dagen - jeg kjente hvordan solstrålene varmet gjennom jakken!

Så fint vær i "Frekkstad"

På fredag var det også fint vær ute, så etter å ha sett alle bildene fra de sosiale mediene om at de hadde vært ute og syklet på racerene sine, så kjente jeg at jeg bare måtte finne frem Trek`en min fra boden og sykle en tur! For første gang i år, og det var herlig :)

Årets første tur!

Mandag: kveldstur
Tirsdag: løpetur (Glommastien-XXL) – 8,36km
Onsdag: sykkeltur (Lisleby, Fredrikstadmarka, Borge, Gressvik) - 25,36km
Torsdag: kveldstur m/Geir
Fredag: formiddagstur + sykkeltur m/Geir på Trek´en (19,9km))
Lørdag: styrketrening

Søndag(17.mai): løpetur (Glommastien- Rolvsøy gml. Kirke) 9,8km

2 kommentarer:

  1. Skulle ønske jeg var halvparten så sprek som du.
    Klem og nyt våren

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Hyggelig hvis jeg kan være til inspirasjon for andre til å begynne med mer fysisk aktivitet :)

      (Og du? Det er ikke alltid jeg FØLER meg så sprek akkurat, hihi...)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!