onsdag 27. mai 2015

Ny ankel-lenke til sommeren!

Nå som vi har bestilt oss en tur til Rhodos i sommer, så fant jeg ut at jeg hadde lyst til å lage meg et liten ankel-kjede som jeg kunne bruke når vi var der!
Det er ikke så ofte at jeg går med bare ben i sandaler, men i syden så gjør jeg det. Der er det så deilig å gå uten sokker i skoene/sandaler eller bare helt barføtt, så derfor tenkte jeg at jeg kunne bruke en fot-lenke når jeg er der nede! :)



Jeg tenkte på disse to, men jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken jeg skal bruke. Kanskje jeg bare må ta med begge to og bytte litt på?



Kanskje det er flere der ute som plutselig kom på at dere måtte ha en fotlenke til sommeren? :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!