mandag 11. mai 2015

Trening uke.19

Mandag: kvelds(gå)tur
Tirsdag: intervaller: 4x4 (totalt 40min)
Onsdag: sykkeltur (Kråkerøy) 22,8km
Torsdag: kveldstur m/Geir (Fredrikstadmarka, øst)
Fredag: løpetur (Fredrikstadmarka, Veum) 9,15km
Lørdag: sykkeltur m/Geir (Glommastien) 34,74km
Søndag: formiddagstur + styrketrening

Jeg vurderte litt frem og tilbake på om jeg skulle melde meg på Glomma-løpet som var nå på lørdag eller ikke. Jeg kom frem til "ikke" av forskjellige årsaker. 
Så vi syklet den heller i stedet, på kvelden på lødagen. Det ble en veldig lang tur mot slutten, i tillegg til at det startet også å regne en del de siste kilometerne, så rumpa mi (og energinivået mitt) syntes det var helt greit å komme innomhus da vi gjorde, for å si det sånn! :)

Under broa ved Sarpsborg

Utenfor mitt fremtidige hus

Hafslund Hovedgård - her vil jeg bo en gang!

Roald Amundsens hjem

Nesten fremme

Vi jukset, og tok ferja over elven

I tillegg til en lang sykkeltur denne uken med Geir, så har jeg også syklet en tur alene på Kråkerøy. Jeg har trent en økt med intervaller inne, og løpt en tur ute gjennom Fredrikstadmarka til Veum.

Nydelig vær å løpe i!

Snart fremme ved Veum

Jeg har også gått noen turen, hvor jeg har passet på å få tatt litt bilder for å vise de der hjemme hvordan Fredrikstad nå står i full blomst!

Fredrikstadmarka, øst

Jeg elsker kirsebærtre :)




Isegran
Gamlebyen og Isegran
Gamlebyen
Enda mer Isegran
Parken blomster
Se så fint kommunen pynter her i mai



















2 kommentarer:

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!