mandag 27. april 2015

Trening uke.17

Mandag: tur m/Geir i Marka
Tirsdag: løpetur (Fredrikstadmarka, opp +4+1) 8,2km
Onsdag: sykkeltur m/Geir (Torp, Begby, marka) 21,68km
Torsdag: kveldstur
Fredag: løpetur m/Geir (KongstenFort, Gamlebyen) 7,55km
Lørdag: styrketrening
Søndag: løpetur (Glommastien, Rolvsøy Kirke) 9,4km

Jippi! Denne uken har jeg fått unna tre joggeturer, og alle sammen ute i finværet! 
Det gjør liksom noe med motivasjonen og humøret nå når våren er kommet og jeg har fått bedre vær til å trene ute i! :)

Den første turen løp jeg alene opp til Fredrikstadmarka og så noen runder der oppe

Fredrikstadmarka

Den andre fikk jeg med meg Geir på sykkelen, og løp over brua og til KongstenFort og "omegn"

Kongsten Fort

Den tredje turen løp jeg på Glommastien til Rolvsøy Kirke, hvor Geir var så snill og hentet meg opp etterpå

Trying to take a selfie

Det ble også syklet en tur denne uken med Geir. Og da syklet vi over bybrua til østsiden, og så videre langs Glommastien mot Sarpsborg til Torp, tilbake igjen via Begby og innom "østmarka" på veien hjem.

En styrkeøkt på lørdagen fant jeg ut at var på sin plass, siden det tross alt var *kremt* over to uker siden forrige gang jeg var på Fresh og løftet på manualene...
Geir var også med denne gangen, men han holdt seg til tredemølla imens jeg trente styrke. For dere: nå har jeg meldt oss på 2XU Hvalerløpet som skal være i juni! Og da må vi jo trene oss opp til dét :)

Nå har jeg også meldt meg på Sykle til jobben, selv om jeg strengt tatt går, og ikke jobber jeg heller forsåvidt... 
Men det er visst åpent for alle så da tenkte jeg hvorfor ikke? Når jeg allikevel trener så mye som jeg gjør og skriver om det her inne, så kan jeg jo likegodt også skrive det ned i skjemaet der inne også! 

Søndags (kjøre)tur til Elingaard Herregård

3 kommentarer:

  1. hvalerløpet, spennende. Det blir nok knallbra skal du se:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det virker ihvertfall som et fint løp, med fine omgivelser å løpe i! :)

      Slett
  2. Så flink du er! Og så moro at du har meldt deg på eit løp. Eg har også lyst ( innerst inne) ,men er pysete...

    Springerinne

    SvarSlett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!