fredag 16. januar 2015

Uke.17 på gullsmedskolen - pilleeske

Denne uken har vi laget en pille-eske på skolen. Og jeg tipper at hoved-utfordringene i denne oppgaven er/har vært å øve seg på det å skulle "lang-lodde" (flater som er over 15mm kalles for "langlodding", ellers er det "punktlodding") og det å få rette vegger som skal stemme overens med hverandre. Det er ihvertfall dét som har vært min personlige utfordring med denne esken...

Jeg er ikke helt ferdig med den enda, men tenkte at jeg kunne jo vise dere den allikevel. Bare så dere kan se hvordan ting kan se ut før de er tipptopptommelopp-ferdige! Hihi....


Ja, og så har jeg holdt på litt med egne små-prosjekter også, utenom denne esken. Noe som jeg har planer om å selge i nettbutikken min.
Tenkte at jeg skulle prøve meg på å "utvide sortimentet" mitt etterhvert, med noe nye smykker og armbånd f.eks;



Alt er i sølv, hvis noen skulle lure :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!