torsdag 21. november 2013

Grattis til min kjære far!

I dag har min kjære, snille far fødselsdag! 60år har han nå levd (uten så mye som en liten skramme i helsen!), og jeg har en veldig sterk følelse av at han helst ikke vil at noen skal vite om det (sorry far, det ble visst plutselig veldig mange som fikk snusen i det, etter at jeg postet et gratulasjons-innlegg på fb...)

I den anledning, så har jeg hatt et lite (langt) prosjekt pågående her i hjemmet mitt. Et hemmelig prosjekt som jeg har hatt så uendelig lyst til å publisere for folk og fe, bare fordi jeg er så stolt av at det er jeg som har laget det!

Det har vært ferdig en stund nå, heldigvis. Jeg var litt stresset en stakket stund, i redsel for om jeg skulle klare å bli ferdig med det i tide. Du vet, plutselig så kan det dukke opp uante ting som gjør at det du trodde du hadde såå god tid på, viser seg at det ikke var så god tid allikevel...

Noen som kan gjette hva gaven er? :)
Men som sagt, nå er det ferdig. Pakket pent ned i en eske og pyntet med litt gavepapir og sløyfe rundt. Så nå gjenstår det bare å se om far blir glad for gaven sin. Til tross for at han helst vil glemme det faktum at han har levd og hatt god helse i 60år (hvis jeg tenker meg litt om, så er det kanskje litt trist for ham at han ikke får feiret det sammen med sine foreldre. Mye sannsynlig så er det nok litt derfor at han ikke er såå glad for dagen sin i dag. Men, han har jo oss andre :) ).


2 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen til din far :) Hva gaven er er vanskelg å gjette, for du lager jo så mye forskjellig og flott. Glad for den blir han nok helt garantert. Ønsker dere en fin feiring:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, ja det er jo sant ;)
      Men, jeg har laget et aldri så lite "hint" da jeg merket dette innlegget med "strikking" på etikettene ;)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!