fredag 25. september 2015

Gullsmedskolen - første fremvisning i år

Jeg har ikke vist frem noe av det jeg har laget på gullsmed-skolen så langt i år, mest fordi jeg ikke har vært så veldig fornøyd med hvordan de tingene jeg har laget, har sett ut til slutt.
Men jeg tenkte nå at jeg kunne vise det her allikevel, siden jeg nå har denne bloggen som jeg kan legge ut ting på :)

Den første oppgaven vi hadde i år var å lage en ny modell av den første oppgaven vi hadde i fjor;



Den andre oppgaven vi fikk var å lage to (like såklart) mansjettknapper, med ulike kriterier som den skulle inneholde;

Den tredje oppgaven var en klokke-lås som vi skulle lage, en som skal brukes til klokkereim;



Denne uken har vi drevet med tegning, og da har jeg bl.a tegnet de ulike smykkene som jeg har laget;




6 kommentarer:

  1. Veldig gøy å se :)
    Kul katt!

    God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :)

      God helg til deg også!

      Slett
  2. Så mye fint Guro ! Å for en søt katt !!

    SvarSlett
  3. Veldig kjekt å se hva du lager ...
    Søteste pusekatt ...
    Ha en fin dag !

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anne

      Tusen takk for det, så hyggelig sagt :)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!