fredag 11. september 2015

Vaskekluter og grytekluer

Jeg sa jeg skulle ha en pause fra bloggingen, og det kommer jeg nok til å fortsette med. Men av og til så kjenner jeg at jeg har noe jeg vil ut med - eller vise frem, og da må jeg innpå her litt. Hehe...
Det er jo tross alt noen mennesker (mor?) som fortsatt ikke har fått seg en profil på facebook, så da må jeg nesten spamme dere andre også med de tingene jeg ønsker å vise henne! :)

Så nå som jeg har laget meg noen nye vaskekluter og grytekluter, så vil jeg vise dem frem her inne; 




Det vil også komme noe her inne fra det jeg lager på skolen etterhvert, men ikke fullt så regelmessig som det gjorde i fjor (hver fredag). Det tar jeg litt etter som det passer best for meg, når jeg har tid og lyst :)

God helg til dere alle!

4 kommentarer:

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!