fredag 16. oktober 2015

Livstegn

Hei! Nå tenkte jeg at det var på tide med et lite livstegn fra meg. Jeg lever, såvidt. Neida joda.

Jeg har drevet og laget litt forskjellige ting selvom jeg ikke har vært så mye på selve bloggingen den siste tiden. Jeg har også trent jevnt og trutt, selv om jeg ikke lenger legger det ut her. Jeg har vel bare kommet frem til at jeg ikke har behov for å "skryte" noe om hva jeg trener lenger.

Men litt seriøst fra min side, så er jeg litt av og på om jeg skal slutte på skolen eller ikke. Jeg sliter jo litt sånn psykisk, og da hjelper det ikke akkurat på selvtilliten min å gå på en skole og skulle lære seg masse vanskelige ting (som jeg heller ikke får til!). Men så er det jo heller ikke så bra å gå hjemme dagen lang, så derfor er jeg litt i tvil på hva jeg skal gjøre nå.
Men altså, dét er da grunnen til at det blir lite fra meg nå, fordi jeg ikke har behov for å vise frem ting som jeg allikevel ikke er så fornøyd med.

Men jeg tenkte at jeg skulle vise det vi har laget siden sist allikevel, siden jeg vet om ei mor der hjemme som vil se hva vi lager :)

Temaet for denne gangen var "eventyr", og vi fikk lage hva vi ville så lenge det var en eller annen form for smykke.
Jeg laget en ring med en bok, og "innholdet" i boka er da liksom en eventyr-fortelling med ett slott og en krone på sidene :)






2 kommentarer:

  1. For en stilig ring du har laget :)

    Håper det går bra med deg,
    og husk at øvelse gjør mester når man skal lære seg et nytt fag.

    God helg til deg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. I dag har jeg det bedre enn i går, takk :)
      Så det går litt opp og ned - som med de fleste av oss kan jeg tenke meg.

      God helg til deg også!

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!