mandag 27. juli 2015

Trening uke. 29 - Danmark

Det ble visst lite med oppdateringer fra reisenvår til Danmark i uken som gikk. Men sånn er det jo; på ferie har man lite tid til å sitte på pc´en for da skal man jo ut og oppleve så mye spennende!

Vi har tatt mange bilder fra alle parkene vi har vært i i Danmark som dere skal få se. Men først må jeg ha min vanlige trenings-oppdatering fra uken som gikk, og nå har jeg jo vært hele uken i Danmark så dét preger jo "variasjons-graden" litt

Uke.29 
Mandag: styrketrening
Tirsdag: løping på mølle (hotellet) 30min
Onsdag: morgentur m/Geir på sykkel 6km
Torsdag: morgentur i park/skog 5,3km
Fredag: morgentur i Randers 4,9km
Lørdag: treningsfri (pga. regn)
Søndag: morgentur 6km

De første nettene våre i Danmark bodde vi i København, og på hotellet vårt hadde de treningsrom som jeg valgte å utnytte mens jeg enda hadde sjansen - det er jo ikke alle hoteller som har dette, pluss at været ikke var det aller beste å trene ute i. Så da ble det styrketrening for meg på mandagen.
På tirsdagen løp jeg inne på hotellet, og 30 ble antallet minutter jeg klarte å holde ut på mølla, hihi...

På onsdagen våknet vi opp på et hotell i Svendborg og der hadde de sykler som hotellets gjester kunne låne. Så da fikk jeg selskap av en syklende Geir mens jeg løp en rute som jeg fikk anbefalt av hotellet


På torsdagen hadde vi sovet en natt i byen Kolding og like ved dette hotellet hadde de en kjempefin park/skog og et nydelig vann, så jeg la løpeturen min til dette stedet den morgenen


På fredagen var vi i Randers, og da ble det bare løping langs gatene. Geir hadde funnet en passende rute til meg som jeg kunne løpe, og (nesten) det samme gjorde jeg også på søndagen (vi lå på samme hotellet i tre netter) 


På lørdagen valgte jeg å ha treningsfri pga. altfor dårlig vær...

Så, det var treningsuken min i Danmark. Ikke mye varierende trenings-former kanskje, men veldig varierende omgivelser da, heh...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!