søndag 21. juni 2015

Trening uke.24 - 2XU Hvalerløpet

Mandag: kveldstur m/Geir (Lysløypa)
Tirsdag: løpetur (xxl) 8,5km
Onsdag: spinning 55min (på Fresh)
Torsdag: løpetur (Fredrikstadmarka, Veum)8,5km
Fredag: styrketrening
Lørdag: 2xu Hvalerløpet 10km + kveldstur
Søndag: sykkeltur 20km

Så har man da altså deltatt i et løp igjen. Det var ikke for å konkurrere vi var med denne gangen, jeg og Geir. Det var mer for opplevelsens skyld, det å få løpe i så nydelige omgivelser som Hvaler har å by på. 
Det var altså på lørdagen vi løp Hvalerløpet. Jeg og Geir. I strålende vær, med sol og lite vind. Absolutt et løp som kan anbefales videre til andre hvis det kommer flere av dem (første gangen i år).

Veldig fornøyd med å ha løpt et løp igjen!

Geir løp sitt allerførste 10km-løp!

I tillegg til løpet på lørdagen har jeg også løpt to turer utenom det denne uken


Og jeg har "spunnet" en time, inne på Fresh (for å sanke poeng til en konkurranse så måtte jeg trene inne den dagen dessverre), og jeg har syklet en tur ute i dag, i deilig sommervær! Jeg har trent styrke en gang, og gått en tur med Geir, og en alene i går. 

Jeg må legge ut ukesoppsummeringen allerede i dag, fordi vi reiser til Rhodos i kvell (wohoo!) og det blir nok litt begrenset med oppdateringer fra meg den neste uken tipper jeg. Kanskje det kommer noen "se hvor deilig vi har det"-innlegg, eller kanskje ikke. Men det er jo ikke så farlig tenker jeg, ferie er jo til for å nytes - ikke for å stresse med alt jeg føler jeg burde har gjort. Så derfor gjør jeg det heller i dag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!