fredag 5. juni 2015

Uke.35 på gullsmedskole - eksamen!

Denne uken har vi altså hatt eksamen på skolen, og det er jeg veldig glad for at endelig er overstått! 
Temaet jeg valgte for min oppgave var "la humla suse". Det ser kanskje litt mer ut som en bie for meg da, hihi...





Jeg er fornøyd med selve designet, men jeg er ikke fullt så fornøyd med hvordan resulatet ble sånn håndverksmessig. Men man kan jo alltids bli bedre til det meste ikke sant? Og jeg er veldig glad for at det nå er vel overstått. 
Jeg stryker ikke tross alt (og det er jo det viktigste), og nå frem mot ferien skal vi bare ha kose-oppgaver! :)



4 kommentarer:

  1. Gratulerer med vel overstått eksamen. Veldig fin ble humla også :)

    SvarSlett
  2. Ja, gratulerer så mye med vel overstått eksamen! Ikke noe er bedre enn når man får lønn for strevet! La humle suse, og ha en riktig god sommer! Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Og ja, det er deilig å være ferdig med sånne ting som eksamener for i år :)

      Ønsker deg også en fin sommer!

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!