mandag 18. august 2014

Uke.33

Sånn, da var vi kommet oss trygt hjem til Norge og kulden igjen. Det har vært en deilig uke nede i varmen, og jeg har løpt mesteparten av de dagene som vi var i Makarska. Mandagen reiste vi på båttur tidlig på morgenen, så da passet det dårlig, og onsdag tok jeg også treningsfri pga. vondt i magen. Men ellers så har jeg fått jogget hver morgen i varmen.
Jeg har også passet på bade rikelig hver dag der nede, så dét kan vel kanskje også karakteriseres som litt trening?


Jeg fant meg en slags "odde" eller øy som var der, som passet perfekt for løperute. Litt sånn skog, bakker og grusstier. Så jeg var rundt den hver morgen jeg jogget tur, og varierte litt etterpå hvor jeg løp. Litt usikker på hvor langt det ble hver gang (pga dårlig funksjon i gps´en), så jeg brukte heller 30min som et "utgangspunkt" for hvor lenge jeg skulle løpe.


Mandag: båttur til Brac og Hvar, mye bading
Tirsdag: morgenløpetur ca5km (rundt ”odden”, så litt nedover mot ”sør”) 30min
Onsdag: ingen trening
Torsdag: 30min ca 4,5/5km rundt odden, bort til hotellet i andre del av havna
Fredag: 30min ca 4,5km. Jogget 2runder rundt odden, 15min hver vei.
Lørdag(hjem): morgenjogg 30min ca 4,5km rundt odden én gang, bort til Osejava-hotellet
Søndag: joggetur m/mor til Hå Gml. 7,5km


Jeg merket faktisk ganske godt på formen, at jeg hadde løpt jevnlig der nede, da jeg skulle ut på joggetur på søndagskvelden, her hjemme. For vanligvis hvis jeg har vært bortreist på ferie og tatt noen dager treningsfri, så merker jeg det godt på kondisjonen min, at den har sunket noen hakk. Men i går gikk det faktisk veldig fint "å komme hjem" igjen.


Så uansett om jeg har fått litt mer å dra på (mye god mat i Kroatia!), så har jeg ihvertfall beholdt litt av formen, sånn kondisjonsmessig. Hehe...

Så nå er det bare bånn gass her i heimen, med vasking og pakking, for allerede i morgen (hjelp!!!) kommer flyttebilen som skal ta med alle tingene våre, og flytte dem til ny leilighet i Fredrikstad. 


Jeg stresser som et uvær og håper at alt skal gå bra (det gjør det sikkert). Så jeg får bare se det litt an når og hva som kommer her inne etterhvert. Jeg får litt tid innimellom til å oppdatere meg på andres blogger også, men tiden til å kommentere får jeg ta senere.
Jeg har jo en hel del bilder å dele fra ferien, som allerede er redigerte, som jeg kan komme med etterhvert som jeg får tid. Men vi ser :)

Tuddelu!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!