mandag 30. juli 2012

Raw brownies og forrige ukes treningslogg!

Før jeg kommer med sist ukes treningslogg, så må jeg bare si en ting som jeg glemte i sist innlegg. Nemlig hva jeg spiste på Glamaten på lørdag. Helt vesentlig, I know! ;) Selv om jeg ikke har skrevet så mye om det her på bloggen enda, så er mat, og da spesielt raw-food, noe jeg interesserer med veldig for. Derfor ble jeg veldig glad da jeg fant ut at FunkyFreshFood skulle ha stand der inne! :)

Altså, først hadde vi hvert vårt nanbrød, som vi delte. Ett med ost og hvitløk, og et annet med urter. De lagde de på "standen" sin, i sånne "bakerovner" som blir brukt til å lage nanbrød med(?...).
Omtrent sånn som dette ble de laget (bilde til høyre)
Desserten kom før middagen denne gang, og det ble en raw brownie med glasur! Samt en raw(?) smoothie, laget av jordbær, banan, appelsinjuice og ingefær.
FynkuFreshFood sin rawfood-stand
Og til slutt spiste vi en saftig hamburger, fra Prima. 180g, med hjemmelaget urte-(hamburger)brød. Veeldig godt! :)
Mmm!
(Det som var raw-food, glemte jeg selfølgelig helt å ta bilde av, så de bildene er lånt fra fb-siden deres. Typisk, det som interesserer meg mest, blir glemt når det kommer til stykket! :p )


Og så, helt til slutt. Det som alle har ventet på; treningslogg for forrige uke!

Mandag- Styrketrening
Tirsdag- 12,5km
Onsdag- Styrketrening
Torsdag- 9,5km
Fredag- Styrketrening
Lørdag -8,7km
Søndag- Styrketrening (bla, knebøy- 40kg, 20reps x 5 sett)

Totalt tilbakelagt 30,6 km denne uken altså. Med håp om noe lengre i kommende uke, men veldig fornøyd med resultatene :)




2 kommentarer:

  1. Wow, den brownien så farlig god ut :p

    SvarSlett
  2. Jepp, den var helt sinnsykt god!
    Tror jeg må lage selv snart, for den smaksopplevelsen kan garantert gjentas! ;)

    SvarSlett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!