lørdag 21. juli 2012

Lørdagskveld

I går, fredag, var jeg nok en gang ute på tur: Treningsresultat 20.07.2012. Og jeg kjente fremdeles onsdagens langtur i føttene. Ihvertfall de første kilometerne. Føttene var liksom så (uvanlig) tunge å løfte, og hofteleddbøyerne (?) var nokså stive. Faktisk så var ryggen litt der også. Men ut skulle jeg, og trosset vind og vondter. (For ja, tro det eller ei, men i går var det altså VIND. Og da snakker vi sånn 9/10 m/sek!
Og det var da, faktisk mange ganger i løpet av den 10km lange turen, at jeg kom på at jeg gruer meg til høsten og vinteren. Da må jeg seriøst få meg et nytt hus, med egen tredemølle til å løpe inne på, med tv. For jeg tror ærlig talt det kanskje blir litt for kaldt til å springe ute da, både med vind, regn og kaldt(...)
Men, det tenker vi ikke på enda. Først venter vi jo fremdeles på sommeren. Og det går jo tross alt bra (...) å løpe i vind når det er sommertemp(...), så lenge det ikke er (kalde) regndråper, eller snø, som kommer "blåsende" ;)


Dagens, og ukens siste, styrketrening er ferdig utført. Og jeg er klar for en bedre middag; hjemmelaget pizza! :)
Og kanskje (helt sikkert) noe hjemmelaget sjokolade, og popcorn hvis magen tolererer det (bokstavelig talt). 


Tilslutt vil jeg bare ønske dere en fin lørdagskveld, enten dere er ute og drikker dere "fin på vin", eller er hjemme og koser dere med noe "godt i skåla". Det har ihvertfall jeg planer om. 
Og så lader jeg opp til en (forhåpentligvis vindfri)tur i morgen! :) (Huff, det blir visst mye vind-negativitet her. Sorry...)

2 kommentarer:

  1. Nå fikk jeg til å kommentere, endelig!
    Jeg og misliker å løpe ute i fælt vær - regn og vind gjør at jeg lett trekker innendørs på en tredemølle:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra! :)

      Ja, det er ganskje kjedelig å skulle løpe ute i vind og regn. Men der jeg trener (døgnåpent treningssenter) er de i mangel på underholdning (les: tv/lesestoff), så da foretrekker jeg faktisk heller å løpe ute så lenge det er mulig. For tredemølle blir utrolig kjedelig når du bare løper uten noe(n) å hvile øynene på! ;)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!