tirsdag 3. juli 2012

Motbakke intervaller, i motvind!

Her er dagens Treningsresultat. Tenkte jeg skulle trene intervaller i dag, siden det er "fortere overstått" (hadde litt dårlig med tid). Som tenkt, så gjort... Og, når du omtrent  ikke finner en eneste dag det ikke blåser på her på Jæren, så vil det si at jeg alltid må løpe med (som regel) motvind. Og det gjør jo ikke akkurat løpingen noe lettere!...Men, da tenker jeg at jeg får maks utbytte av treningen iallefall ;)
Det jeg prøver å si, er at det var tungt å løpe i bakken i dag, 6x slitsomt faktisk! ;)

Som sagt så hadde jeg litt dårlig tid i dag til treningen. Og det er fordi jeg har gjennopptatt en "gammel" hobby; nemlig kortlaging! Har hatt en pause på over ett år nå, men siden vi skal i bryllup neste helg, så måtte jeg bare rydde alt ut over spisestue-bordet, og få gang på noen (4) kort! Og jeg kjenner at jeg har savnet det litt også:)

Her er (var) spisebordet...

Og her er resultatet:

                                       

Og med det vil jeg ønske dere en fortsatt god sommer! 
Btw; selv om jeg ikke skriver om det her, så trener jeg hver dag ;) Følte bare jeg måtte si det, sånn at det ikke virker som jeg trener "så lite" mtp. halv maraton-målet til høsten. Og da er det ikke kun løping, men også styrketrening ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!