torsdag 15. august 2013

Roadtrip til Sverige, dag 7

Husker dere det "Turistforeningen-skiltet" jeg viste dere fra forrige innlegg? Det som det stod "Hälsans stig" på? Det var altså en rundtur på 4km, hengt opp av byen for å få opp folkehelsen mest sannsynlig, og den turen ble det for meg og Geir denne morgenen. Joggende :)

Etter nok en mettende frokost, kjørte vi ut til det som så fint kalles for "Tygriket" i Sverige. Et område litt utenfor Borås, med fabrikk/butikk-utsalg av ... mange ruller stoff! I mange butikker, litt rundt forbi i passe kjørende-med-bil-avstand fra hver butikk.


Geir fant seg også noe i en av butikkene



Her var det mye stoffer!
Nesten litt for mye...

Mitt fremtidige kjøkken-bord?
Jepp, jeg tror nok at jeg kan ha det sånn...!

Geir, i en jungel av møbelstoff


Bade/morgenkåpe-butikk
Og én med sengetøy


Meter på meter

Hmmm, vanskelig å velge...
Kanskje noe her?

Etterpå kjørte vi videre, med innlagt picnik (piknik?) underveis selvfølgelig, til Svinesund og litt grense-handel (PepsiMax!).




Før vi til slutt fikk oss innsjekket i Holmenkollen sitt fantastiske eventyr-hotell; Holmenkollen Park Hotell Rica.

2 kommentarer:

  1. Wow! synes dere rekker alt jeg...dere har jammen vært på en skikkelig rundtur.
    Fornøyd med hotellet? Ref Holmenkollen?:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja du vet, det er mye man rekker hvis man bare er effektiv nok. Selv på ferie! ;)

      Hotellet var bra,ja. Hyggelig personell og rent og pent. Koselig atmosfære. Kan absolutt anbefales videre! :)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!