mandag 12. august 2013

Roadtrip til Sverige, dag 4

Startet dag 4 med en jogge/bakkeintervall-økt i en park som lå like ved hotellet vårt i Borås (bilder fra parken kommer i et senere innlegg). De har så mange fine parker, med blomster og elver, rundt om i Sverige. Kan godt forstå at de arrangerer sånn "blomster-turer" til Sverige av og til...

Etter utsjekk, satte vi kursen mot et av mine høydepunkt når vi er i vårt naboland. Et reisemål som mer eller mindre er et must for min del; Gekås i Ullared!
Hehe, ja jeg vet det. Det er kanskje litt harry å gå der og handle, men jeg liker det. Billig og mye! Hvordan er det mulig og ikke like dét, når du er jente, liksom?? 

Så da ble vi værende der inne i hele 6 (!!!) timer, med innlagt matpause selvfølgelig. Rimelig trøtte og slitne begge to, glemte jeg såklart å forevige det store handlesenteret, med kameraet. Så de eneste bildene fra den dagen, er fra den dagens piknic.

En ganske så sliten Geir, etter en lang dag med shopping
Sjekk de kule baby-tomatene da!

Mmm, mat for mons! :)
La oss inn på et hotell i Vetlanda neste natt. En liten by (tror jeg) i et lite hotell.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!