lørdag 10. august 2013

Roadtrip, dag 2

Etter en runde (eller langs med?) elva i Drammen i joggeskoene, og en riktig så god og mettende ferie-frokost, satte vi oss i bilen igjen og kjørte mot svenske-grensen. 
Kjørte Oslofjord-tunnelen til Drøbak (er rimelig sikker på at vi kjørte forbi "hjemstedet" til en viss Line og på veien, kan det stemme?)

Stoppet på Nordby Kjøpesenter for litt svensk mat-shopping, før vi kjørte til et sted som heter Falkjøping. Eller, Falköping på svensk, om du vil. 
Den natten sov vi på et hotell som het Kurorten Mösseberg, et "hotell" som minnet mer om et tidligere sykehus når vi gikk i "korridorene". Men, de hadde et velfungerende treningsrom med ... apparater, som jeg kunne bruke til å trene styrketrening med dagen etter, så da var jeg fornøyd.

Dagens raste-stopp langs veien

4 kommentarer:

  1. God morgen! Om det var meg Line, så bor jeg litt lengre nord, nærme Gardermoen (du hadde vel ikke trodd noe annet enn at jeg må bo ved Norges hovedflyplass :) )

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var akkurat deg det var, Line (glemte jo å linke til din blogg da..) Jeg var sikker på at det var en plass der du bodde, så jeg var jo overlykkelig over å "kjenne igjen" stedet du bodde på (trodde jeg). Hehe...
      Men når du sier det sånn, så er det jo klart jeg burde ha forstått det, at du bodde nesten på (!) flyplassen, du... ;p

      Slett
  2. Så hyggelig å være på en slik tur da! Dere rekker jammen mye ser jeg! Kos dere.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jepp, vi ligger ikke på latsiden vi, når vi er på ferie! (Til andres fortvilelse muligens...) ;)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!