torsdag 8. august 2013

Man må finne en tid til alt

Mens dere nå har kost dere i en god ukes tid med å se på syden-bilder fra turen vår til Mallorca, så har jeg (og Geir) vært på enda en ferie. Vi har nemlig vært på biltur til Sverige nå i litt over en uke.
Så da blir det altså enda en "bilde-kavalkade" fra meg nå de neste dagene, fra en ny ferie!

Men, som de fleste "husmødre" vet, så er det ikke bare bare å komme hjem til et hus som har stått alt for lenge, med vasking av klær og litt diverse. Jeg har nå både klær, og litt andre ting, som trengs å gjøres før jeg er helt tilbake i gjenge igjen.
Så derfor tenkte jeg bare at jeg skulle si at det kommer noe mer snart, jeg trenger bare litt tid.
Jeg kjenner også at det kribler godt etter å lese meg opp på alle favoritt-bloggene mine! Så det er bare å sette igang!




1 kommentar:

  1. Koselig med bilferie også. vel hjem igjen og god helg til deg.
    Klem

    SvarSlett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!