fredag 30. august 2013

Nå syns jeg det har gått altfor lenge siden siste "rene" treningsinnlegget fra meg. Så lenge en ikke regner med alle gå-turene da, for det er jo trening det óg.
Men nå, når hverdagen har innhentet de fleste av oss, så er det kanskje også mange som har komt igang med hverdagstreningsrutinene sine fra før sommerferien, og da kan det jo passe fint å legge ut litt inspirasjon fra mine turer. Eller bare skryte litt av meg selv, det er jo også en måte å se ting på :)

Jeg har dessverre ikke noe bilder fra tirsdagens sykkeltur sammen med Geir. Den som kom på 32kilometer, og strakte seg over Undhjem, Sælandskogen, Melsvatnet, over ett par gårdstun, forbi Fotlandsfossen, Time Kirke, Torland og så hjem.
Men, jeg har et bilde som viser bryllupsdag-gaven som jeg fikk samme dag. For nå kan vi nemlig skryte på oss at vi har vært gift i 2år!


I går (torsdag) inviterte Geir meg med ut på en liten joggerunde. Den første "runden" ble inntatt i Sandtangen, på Bryne. Før jeg sa takk og farvel til Geir, leverte han tilbake til bilen sin, før jeg tok fatt på ett par ekstra kilometer til, "litt lenger bort i gaten". Han skulle nemlig innom en kollega, og da passet det finfint for meg å legge på noen kilometer på turen.

Ekteparet Eriksen i løpetights
Fornøyd Guro etter endt joggeøkt





1 kommentar:

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!