mandag 25. mars 2013

Ett etterlengtet besøk, både her og der

I dag har jeg avlevert ett par strikke-gaver til min kjære mor. Fordi hun fortjener det! :)

Disse, som jeg allerede har vist dere tidligere

Pannebånd, så hun ikke skal fryse på ørene


Ellers, så har dagen i dag gått til et etterlengtet frisørbesøk (ehh, sånn type to ganger i året-besøk) og så har jeg "spart opp" en del diverse kanskje-du-bør-sjekke-deg-hos-legen-ting, som jeg aaldri gjør, har også blitt gjort i dag. Så nå er det det bare å vente på svar på hvorfor jeg er så trøtt for tiden.
Ja, og så har jeg spurt han om foten min, og det jeg fikk som "medisin", var at jeg bare skulle prøve meg litt frem. Og stoppe med det jeg gjorde, hvis jeg fikk vondt. Ikke noe betennelsesdempende eller noe sånt altså. Så vet dere dét :)

Helt til slutt så må jeg jo ikke glemme å oppdatere dere (eller er det for min egen del? Ja, jeg tror det er mest derfor) om forrige ukes treninger

Uke.12:

  • Mandag: restitusjon
  • Tirsdag: styrke m/lillesøster
  • Onsdag: spinning 50min
  • Torsdag: styrke -overkropp
  • Fredag: styrke -bein og skuldre
  • Lørdag: morgentur & spinning 50min m/Geir
  • Søndag: gå tur langs Refsnes-stranda

4 kommentarer:

  1. Har også klippa håret i dag.... går sånn cirka like ofte til frisør som deg ;-) Tar 14min å klippe håret og jeg er ca 500kr fattigere.... men det er deilig etterpå ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, ja det er som regel det "å ta seg tid til/gidde ringe og bestille" som er problemstillingen hos meg ;p
      Og ja, det er en deilig følelse etterpå. Eller, egentlig så tenker jeg alltid når jeg sitter i vaskestolen hos frisøren,at "dette burde jeg virkelig gjøre oftere" for det er jo så herlig å bli dullet med! ;)

      Slett
  2. Så fine ting du strikker - din mor er heldig! Selv grubler jeg fremdeles på hva som skal være årets påskestrikkeprosjekt. Ignorerer glatt alle UFO'ene som venter på oppmerksomhet :-)
    Frisørbesøk er deilig, synes jeg, luksus som jeg gleder meg til hver gang.
    Fortsatt god påske!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, ja det skjønner jeg godt. Det er jo tross alt mye gøyere å "begynne på noe nytt"! :)

      Ja, frisørbesøk er herlig :)
      Takk, det samme! Håper du finner noe gøy å strikke på i påsken.

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!