onsdag 28. juni 2017

Mitt første lollipop-kort!

Nå er jeg så heldig at jeg har tid til å sette meg ned på hobbyrommet mitt nesten hver dag, og dét blir det kort av! Her er to nye kort til samlingen min, og jeg har også fått prøvd meg på mitt første lollipop-kort *glede*  
Blomster og "blonder"

Har tenkt at det var litt skummelt å gå i gang med (som jeg alltid gjør når det er noe nytt), og det ble kanskje et litt enkelt (eller?). Men jeg er ihvertfall fornøyd med mitt første kort, og det skal gis til en spesiell person som jeg er veldig glad for å ha i mitt liv <3

Mitt første lollipop-kort!

Tenker også at jeg kommer til å legge ut alle kortene som jeg lager i nettbutikken min etterhvert.
Håper dere har en fin dag, og nyt sommeren dere som er så heldig at dere har det! :)

2 kommentarer:

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!