fredag 1. februar 2013

Friday is a lovely day!

Fredag og endelig helg dere! Ingen ting slår den herlige følelsen synes jeg. Når det det endelig er fredag, og jeg vet at jeg har to og en halv dag med bare frii!
For ikke å glemme at den nå står 1.februar på kalenderen, noe som betyr at den vanskeligste måneden i året for mange (innkludert meg selv), er overstått. Snart er det sommer dere!!



Måtte ha en lett styrkeøkt i dag óg, før jeg kunne ta kveld med god(?) samvittighet.
Men jeg må passe på å presisere, at det var virkelig en lett økt, med bare lette vekter i dag. Er litt redd for at kroppen skulle kunne finne på og ikke bli frisk igjen snart. Og dét kan vi jo ikke ha noe av, ikke sant?

  • Markløft / skulderpress m/stang
  • Roing i maskin & skrå benkpress m/manualer
  • Latsroing & sidehev
  • Dips på benk & omvendt pec
Hehe, tror jeg var inne og ute igjen på treningsstudioet i dag, på under halvtimen. Dét kaller jeg effektivt trent! :)

Hva skal dere finne på i helgen da? Kan tenke meg at mange av dere som bor der det er snø (ehh, med det så mener jeg vel på østlandet), skal ut og gå lange turer på ski?
Eller kanskje dere skal ut og reise? Spise fredagstaco? Ut på festligheter?
Uansett hva dere måtte finne på, så håper jeg dere får en fiin helg, med masse kos! :)


4 kommentarer:

  1. God helg - det som er igjen av helga! Her har det vært både fredagstaco, treningssenter og ski. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Høres ut som drømmehelgen så langt! ;)
      God helg til deg óg!

      Slett
  2. En økt med lette vekter (og spinning) i heimen ble det på meg og,men idag lørdag morgen . Det er jo bedre enn ingenting? Føler ikke at det er bortkasta, iallefall.Har skjønt at dere har bedre løpevær enn skivær i vinter. You bet, tex-mex ble det her igår. Lykke til med å cruise deg gjennom lett trening sånn at du blir ordentlig frisk snart!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er alltid bedre med litt enn ingenting, det er mitt motto. Selv om jeg syns det er best med "litt mere" enn litt av og til også ;)
      Jepp, stemmer det, Line. Her er det ikke mye snø å skryte av, dessverre.. Så du får bare nyte det du som har det hos deg :)

      Mm! Texmex er digg! Vi hadde det i går vi, og jeg tror aldri jeg blir lei av det! ;)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!