mandag 4. februar 2013

Trening, Uke.5

Så var det dags at gi dere en ukesoppdatering på treningsfronten igjen. Men først må det logges for helgens treninger:


Lørdag 2.februar
  • Knebøy
  • Bulgarsk utfall
  • Strake markløft & bicepscurl
  • Beinpress & ”mageopptrekk”


Søndag 3.februar
  • Chins & dips
  • Skulderpress m/stang & roing m/curlstang
  • Skrå benkpress m/manualer & latsroing & facepulls (lats)
  • Sidehev & franskpress (triceps) & smal benkpress (triceps)
Så eh, i dag kjenner jeg det godt i bryst/fremside skulder kan du si. Siden jeg kjørte på med både dips og benkpress i går..

Siden jeg gikk litt i dvale i begynnelsen på sist uke, så vil jo det si at det ble litt mindre trening på meg. Så det ble en rolig uke på meg treningsmessig i uke.5:

  • Mandag: syk...
  • Tirsdag: syk...
  • Onsdag: styrketrening
  • Torsdag: rolig løping m/Geir - 5km
  • Fredag: styrke på overkropp
  • Lørdag: styrke på underkropp
  • Søndag: styrke på overkropp
Vi får håpe det tar seg opp litt mer denne uken. Ha en strålende mandag, folkens! Både dere som trener, dere som ikke trener, og dere som kanskje vurderer å begynne med trening! :)


2 kommentarer:

  1. Jøje meg..her snakker vi trening!! Så flink du er!
    Bure trent mer styrke jeg, men glad jeg er ute og går så langt:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :)
      Det er jo veldig bra det at du "bare" går tur, det er tross alt mye mer enn ingen ting! ;)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!