mandag 23. juli 2012

Søndagstur

Jeg har et problem når det gjelder trening. Jeg er ikke en sånn person som sliter med å komme seg over dørstokken fordi han ikke orker trene. Nei, jeg har det motsatte problemet. Jeg trener nok litt for mye av det jeg sikkert burde. Og da går det nok dessverre også ut over kvaliteten på hver økt, som igjen vil føre til at jeg trener uten resultat.

I går sa kroppen ifra. Jeg var uvel og kvalmen da jeg skulle spise frokost, så den planlagte løpeturen etter frokost ble avlyst (egentlig så hadde jeg planer om å se det litt an utover dagen ;p) Og vi bestemte oss for heller å ta ut en tur for å kjøre litt "sommerferie-tur", som vi gjorde sist søndag :)


Så vi planla en rute "over fjellet". Sandnes, Hana, Gjestal, Byrkjedal, "Gloppedalsura", og hjem igjen. Og det resulterte i litt bilder:


Stoort utvalg i garn og oppskrifter!



Skal det være en liten muffins?




Strikket sitteunderlag

Håndvesker av tova ull

Her snakker vi ekte ull!

Crazy "Blueberry-girl" 

Blåbær!!


Byrkjedal Lysstøperi

Molter av stearin!

Jordbær og fløte- som lys!

Tåkete i "Gloppedalsurå"




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!