lørdag 28. juli 2012

Morgentur i finværet!

God morgen! 
Måtte bare innom en kjapp tur for å fortelle om den fantastiske morgen(-tempera)turen jeg hadde i dag. Ikke løping denne gangen, bare rask gange :) 
Jeg pleier å gå en tur på lørdagene, før frokost. Så er jeg liksom "klar" for resten av dagen. Samtidig som jeg syns det er greit å stå sånn noenlunde tidlig opp på morgenene i helgene også; begynner jo på jobb i ukedagene kl.6, så jeg står opp 5.15 hver dag. Derfor vil jeg liksom ikke "ødelegge rutinen" ved å sove såå mye lenger i helgene. Samtidig som mannen liker å sove litt lenger. Da  passer det fint å gå tur før frokost :) (Og så føler jeg meg så mye sprekere med en gang! ;p )

Tilbake til skrytingen av turen da; 
Startet med å gå i en tynn genser, men måtte rask innse at den måtte av i løpet av kort tid. Så det ble altså en god tur i kun singlett og knekort tights! Det er sommeren sin det, tenker jeg!

Nå skal vi straks gjøre oss klar for en tur inn til Stavanger, for denne helgen er det Glamat-festival! 
Tror jeg må sette meg ett (mat)mål i dag, om at jeg ihvertfall må forsøke å finne en ting jeg kan spise (jeg er nokså vanskelig sånn, derfor jeg må ha det målet! ) :) 
Happy lørdag til alle, håper dere får et like fint vær som oss! :)

Bilde fra turen i dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!