lørdag 7. juli 2012

Bryllup på Hamar!

Nå sitter vi her på et hotell i Hamar, og jeg venter bare på at regnet skal stoppe opp for en liten time, så jeg kan ta meg en løpetur ute i sommerværet. Vi skal nemlig i bryllup senere i dag, det er derfor vi befinner oss på Hamar for øyeblikket :)

Frokosten (mmm...) er inntatt, og mannen stryker skjorta han skal ha på senere. Og jeg venter på opphold... Kan jo selfølgelig løpe inne på treningsrommet her på hotellet (de har tom. tv, juhu!). Men det er liksom noe med det, at har du først fått  smaken på å løpe ute i naturen, så frister det liksom lite å stue seg inn på et trangt rom.

På torsdag løp jeg i skogen, såkalt terreng-trening(?) Det var digg det! Balsam for sjelen er det noe som heter. Vel, det var ihvertfall balsam for føttene mine! Tror jeg har funnet ut at for at jeg skal kunne løpe "seint" nok til at pulsen skal holde seg nede (Seint, som i sneglefart for dere mer erfarne "raske-løpere"), så bør jeg løpe i kupert terreng, sånn at både hode og beina trenger mer tid på å finne veien på stien. Eller så bare løper jeg såpass fort at pulsen holder seg på ca. 170, og det er jo ikke alltid så gunstig. Mtp. restitusjons-trening som også skal være en del av treningen :)

Har ikke lagt inn torsdagens resultat enda(...), men varigheten var 57 min, distansen 9. 14km, 80% gj.puls, gj.fart 6.15min/km. Så siden min gj.fart ca. ligger på litt over 5, så vil jeg våge å påstå at det var en grei fart å holde. Klart, jeg kunne vel kanskje hatt en lavere gj. puls. Men jeg er nok bare ikke i god nok form enda.. :)

Tenkte jeg kunne vise et bilde som illustrerer hvor "seriøst" jeg faktisk tar treningen nå, selv om jeg er på ferie, og har vært i konfirmasjon. Selv om de fleste kanskje ville ment at jeg tar det litt for seriøst ved å skulle løpe etter selskapeligheter ;)
Men, det er jo derfor jeg skal løpe nå i dag, før selskapene denne gangen! ;)

I finkjole, og joggesko! 
Typisk Guro, ihvertfall det med skoene.
 Det er vel heller mer sjeldent det der med kjolen ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!