tirsdag 10. juli 2012

Hamar er et koselig sted!

Det ble løpetur på lørdag, i (dusk)regn! :) Jeg fant ut at når jeg først var på de traktene, så skulle jeg pokker meg også registrere en Hamar-logg, i løpe-registeret mitt! ;) Så da starta jeg der som Skibladneren har kai på Hamar (for de som kjenner til området), og løp langs "stranda" (kan kanskje ikke kalles en strand, når det er snakk om en innsjø, eller?). Til Domkirkeodden, forbi alle de gamle lafte-husene, og til det de kaller for Legehus-stranden, eller noe sånt. Og så tilbake igjen nesten samme veien, forbi Jernbanemuseet. 
Og da jeg kom til Odden igjen, så var det jammen meg noen som skulle gifte seg i de gamle ruiene der! :) (og de var sikkert de samme jeg så på hotellet vi bodde på, senere på dagen. Jeg drog ihvertfall kjensel på bilen de kjørte i). 
Så da ble det en koselig tur på Hamar, i regn. Men det gjør jo ikke noe, siden jeg blir våt "på innsiden" uansett når jeg løper! ;) 
Åh, det er jammen meg koselig på Hamar. Tror jeg må vurdere å flytte opp der...

Bryllupet gikk veldig fint! Brudeparet var alldeles nydelige, begge to. Og Lokalet var kjempekoselig, som resulterte i en fin ramme rundt hele dagen. Det var på Ammerud Gård, for de som vet hvor det er.
Og det var altså mitt søskenbarn som var brudgom. Veldig koselig å få se ham igjen, sammen med alle de andre i familien også selfølgelig :)
Så koselig utenfor, på Amundrud Gård


Det gikk i lilla


Lokalet

Det er ikke  ofte jeg viser meg frem i slike klær!

Mer sånn...


Ja, og så en ting til før jeg runder av; I går fant jeg meg endelig en runde, på akkurat 10 km (10,03 faktisk for å være nøyaktig. Jammen er det ganske gøy med gps på klokka!). 
Jeg har liksom aldri helt klart å finne en løperunde som er over 10 km, bare akkurat litt under. Så nå har jeg ihvertfall en runde som jeg da vet at jeg løper så langt, hvis jeg bare løper den veien. Eller, hvis jeg føler at jeg må/vil løpe enda lenger, så bare forlenger jeg den ruta littegranne, så har jeg (kanskje) plutselig 15km (?) :) 
Jeg føler iallefall at jeg snart bør begynne å løpe noen lengre turer av og til, hvis jeg skal klare den derre halvmaraton-distansen til høsten! 
Og så vurdere jeg faktisk om jeg skal prøve meg på Birken-løpet også. Men det er fremdeles kun i tenkeboksen enda.

Her er Hamar-resultatet;

Treningsresultat 07.07.2012 11:17

Og hvis det er noen som faktisk leser bloggen min, så hadde jeg blitt veldig glad hvis du legger igjen en liten kommentar. Den trenger ikke være noe "meningsfull", bare så jeg vet hvem du er :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!