mandag 16. juli 2012

Forrige uke var en bra uke løpsmessig!

Forrige ukes totale treningsmengde vil jeg si meg ganske fornøyd med. 4 turer, hvorav 3 på 10km! Det har aldri hendt meg før, så det er jeg veldig stolt av :)
Jeg fant enda en "tur" i går,som bikket 10 km; Treningsresultat 15.07.2012, så nå er det liksom bare hvor jeg vil løpe hen! Luksus ;)
Det ble en formiddags tur i går (søndag), fordi vi (jeg og mannen) hadde hadde avtalt at vi skulle på en aldri så liten (ferie-)kjøretur. For, når man ikke har ferie før i august en gang, så får man late som man har ferie i helgene! :) Det funker det også. Og når det i tillegg er overskya og regn, altså typisk norsk sommer, så er det liksom heilt greit og ikke ha ferie.

Ja, foressten; jeg kjøpte meg nye sko (igjen) på lørdag. Denne gang på G-Max. Har vært på Løplabbet tidligere, og fått hjelp av dem som jobber der. Denne gangen var jeg "all by myself", men tror jeg fikk med meg noen brukbare løpesko fordetom ;) Det gikk ihvertfall helt fint å løpe på dem i går :)
Asics Gel 


Her er forrige ukes treningsresultater:
Mandag-10.03km
Tirsdag-Styrketrening (med mannen. Yeyy!)
Onsdag-7.81km
Torsdag-Styrketrening
Fredag-10.26km
Lørdag-Styrketrening(med mannen)
Søndag-10.29km  (med nye sko)


Totalt ble det 38,39km denne uken :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!