søndag 29. juli 2012

Glamat-festival og ny rute!

Turen i går ble litt kortere enn jeg hadde planlagt (tidligere på dagen), men litt mer intensiv. Så jeg "tar det igjen" der. Kortere turer, blir raskere turer ;)
Kom nemlig litt sent hjem, etter en herlig dag i Stavanger på Glamaten!
Jeg fant også ut en ny løype i går. Eller, dvs. en runde jeg har tenkt litt på en stund, og lurt på hvor langt det var. Så i går ble den testet ut:

Treningsresultat 28.07.2012
Distanse : 8,65km
Tid : 46 min
Gj.fart : 5.21 min/km
Gj. puls : 159

Jeg fant meg også noen nye klær(!), og det er sjelden kan du si. Og da snakker vi "vanlige" klær; bukse og jakke som ikke skal brukes på trening. Samt noen korte shortser til sydentur senere. Nå har jeg liksom bestemt meg for at jeg må utvide garderoben min, med litt mer ordentlige klær, ikke bare tightser og annet "basic". Og dèt er ikke bare bare for en person som aldri finner noe som passer til sin kropp(...)
Men nok om min klesstil for nå, her er litt bilder fra gårsdagen i finværet. Og så må jeg bare skryte litt først, at jeg faktisk har sittet en stund for å få til disse collagene! *stolt* : D




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!